LISTA CU DORINTE

joi, 8 septembrie 2011

Colectia mea cu produse elf

Buna dragele mele!!!Astazi va voi arata mica mea colectie de produse  e.l.f.Sa incepem.....






1.Baton corector  ( e.l.f  all over cover stick )in nuanta rosy beige-8 lei
PAREREA MEA: Este f bun , acopera imperfectiunile,se aplica usor, se poate folosi si ca baza de machiaj






2.Creion tratament e.l.f. Zit Zapper-8 lei
PAREREA MEA: este destul de bun si ajuta la tratarea cosurilor





3.Pensula pentru fata (e.l.f professional total face brush)-8 lei
PAREREA MEA: Este buna.Nu ii cad prea multe fire de par si aplici cu ea fff usor pudra,blush-ul si  bronzer-ul. Este f buna pentru incepatoare si se potriveste in mana fiecaruia.


4.Clestisor pentru intors gene-8 lei
PAREREA MEA:Isi face treaba f bine si nu rupe genele.


5.Rimel transparent pentru gene si sprancene-8 lei
PAREREA MEA: Este f bun si cu el poti realiza un machiaj natural


6.Paleta cu pudra e.l.f complexion perfection din gama studio-18 lei
PAREREA MEA: Este buna, acopera,  imperfectiunile reduce roseata si se aplica usor.Pentru a o aplica pe fata trebuie sa combini cele 4 colori.

Aceasta este mica mea colectie cu produs e.l.f. , sper ca va placut si astept cu drag comentariile si parerile voastre.Produsele le puteti cumpara de pe urmatorul site:
http://www.eyeslipsface.com.ro/products_ro_1_1_0_0_0-ochi.php
                                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu